”Sida vid sida ska vi gå”

Jag kom just hem från gymmet. Jag och pappa har varit duktiga idag.
Hela dagen har jag varit på bra humör och det har varit ganska kul på praktiken faktiskt. Och sen kom jag på igår att jag vill färga mitt hår.Kommer inte berätta för nån hur det blir förutom tove för hon ska ju som göra det på mig(iofs råkade ja säga det till P också men). När det är klart är det klart ja visar men inte innan. Först tänkte jag att ja skulle ändra färg helt men nu tror jag att ja ska göra lite fräna slingor istället. måste ha lite förändring. Nu ska ja hjälpa adam med läxan. hejsvejs
evelina nordlund
just nu: Lars Winnerbäck - Dom sista drömmarna del 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0