130209

tjabaaa. jag är verkligen hur trött som hellst just nu. va typ uppe och satt vid msn till 24.00 sen kom ja på att jag skulle duscha så då skyndade jag mig som ett svin och sen´låg jag i sängen, läste VR och smsade typ till efter 01.00. jag som brukar behöva sova cirka 8  timmar per natt och nu blev det typ 5½ inte bra men jag får gå och sova efter skolan bara.

Igår fick jag tillbaka min kära telefon eller en ny men frågan är ju varför man får en ny telefon men en bagagnad lucka? jag funderar på att gå till stan och säga att jag vill ha en ny, får se hur jag gör.


Ikväll blir det iallafall att vara med anja. antingen bara mysig hemmakväll eller utgång, får se hur det blir. Just nu är jag bara sugen på att sitta hemma, he på några jätte bra filmer och äta en massa chips och godis. me like!
Imorgon blir det iallafall utgång med  karlsson bruden och det är faktiskt aldrig fel. eller när det slutar med att vi sitter nere på stan så är det illa men inte annars är det alltid super. nu börjar svenska lektionen så jag ska börja jobba flitigt nu och stänga av datorn. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0