äru klenmodig eller?

tjenare!!. idag tisdag- praktisk dag. hahah jag och issa styckade en gris. okej det såg sjukt äckligt ut men det va faktiskt riktigt roligt. men de luktar ju inte fräscht och man tycker ju lite synd om djuret men den är ju redan död så what to do? lika bra att bara skära upp den. hahaha!!
Tove va med till skolan också jag tror inte hon tyckte att de va så mysigt, eller ja vet att hon inte tyckte de för hon bad hela tiden om att gå ut en stund och att hon typ började må illa. klen fisen. efter skolan så gick jag iaf hem och satte mig vid min kära dator. tänkte faktiskt ta mig en tupplur innan dansen men sen blev klockan för mycket och då han ja inte med det. Förbannad blev jag på min bror också och det underlättade inte att pappa tyckte att det var helt okej att både jag och adam sov på samma ställe. riktigt sur blev jag så det slutade med att ja stannade på haga även fast ja hade behövt fara upp till pappa för att hämta plattången.
Nu ska jag försöka läga ett kapitel på twilight så att jag kan börjar på den andra boken för filmen kommer ju mot novermber/december så. ha en go kväll pöss



issa och jag är på G . det finns inga ord ( förutom att ja aldrig kan vara/se sur ut )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0