care

Godmorgon. igår fyllde mamma år så vi gjorde en tårta och åt en massa annat gott också. Gull esther fick sig ett bad och när hon va klar smörjde jag in henne med hudkräm och masserade henne. lill ungen, hon tyckte att det va skönt och bara låg och ville att ja skulle göra meea meea.
Jag glömde allt smink och kläder hos pappa så efter att vi hade varit och grattat mamma for vi hem dit. Vi såg lite på lets dance och sen började jag se the sisterhood of the traveling pants


Gud den var så bra! men börjar verkligen uppskatta sina vänner. Jag fattar inte att jag inte sett den tidigare faktiskt men nu blir det att se 2an senare idag. i eftermeddag blir det att fara över till tove och ikväll karlsson. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0