det finns bättre dagar.

tjabaaa. idag var bara dryg, eller dansen på skolan var ju kul iaf men sen va det bara segt och tråkigt.
Hade livsmedels prov som jag tror gick ganska bra faktiskt.
Efter skolan gick jag ,eve,lisa och natta till stan. Eve gick till sin buss och vi andra gick till subway och köpte lite mat.
Träffade johan också så han satt och snackade med oss ända tills han spillde ut hela muggen med cocacola över natta och lisa. HAHahah jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig så galet roligt. Sen skulle natta kasta lite cola tillbaka på johan men han han flytta på sig så det for rakt på en av hans kompisar. haha då vart det ju bara ändå roligare. harreligen.

Sen iaf när jag och natta hade kommit till dansen ( locking ) så satt vi typ där i 20 minuter innan det kom ner några och sa att flyget från stockholm var sent så dawid skulle inte hinna komma till lektionen. yey jätte kul så det blev ingen dans för oss. 
Nu ska jag gå och kolla om de är någonting bra på tv ikväll . byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0