just like star wars?

godmorgon. Snart ska jag bege mig iväg till krigen, jösses det kommer vara hur mycket folk som hellst, provrummen kommer aldrig vara lediga och man kommer svättas till döds. Man får väl helt enkelt ta och testa byxor mitt i affären. A sa att hon aldrig skulle göra det för att de va pinsamt men hallå! allt i butiken ska bort och jag tror verkligen det är fler som kommer att göra samma sak.
Iallafall så från det ena till det andra så har min telefon kommit tillbaka från lagning, eller om den nu är lagad tvivlar jag på, jag tror bara jag har fått en ny helt enkelt men det är ju inte fel det heller. Jag har verkligen börjat sakna min telefon för jag har haft pappas gamla medans och vissa av knapparna funkar inte och ibland känner ja bara hur ja vill kasta den i väggen.. men det går ju inte. hehe- ne så jag är glad att jag ska hämta ut den.


Inge mer sån här telefon nu hoppas jag. pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0