so what i'm still a rockstar

heo guys. Snart börjar dokumentärserien om knutby som jag har tänkt sätta mig och se. den är i 3 delar och den första delen är ikväll. jag tror att jag kommer tycka det är en aning obehagligt när man vet att det inte är påhittat utan att det faktiskt hänt på riktigt men känns ändå som att man måste se det på något sett.

Idag har jag iallafall bara tråkat på skolan. den kändes som extra seg av någon anledning men det känns riktigt bra att efter imorgon så har vi afro power dance överstökat och ska börjar på funk på estetiskt val på skolan. Men jag taggar tills jazzen börjar som en galning. min lärare idag: jag kommer att utnyttna mycke av det du kan när vi ska ha jazzen.  Hehe det kändes som ändå bra på något sett.
Iallafall så efter skolan gick jag på stan med karlsson ett tag och sen lunkade jag iväg till dansskolan för att dansa locking, men jag tackar min bror för att ha tagit mina träningsbyxor så ja fick ha några andra och ja såg typ ut som ett tota fån men men. nu ska ja se knutby. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0