Sommaren känns så längt bort

Verkligen, och det är den väl också. Iallafall här i norrland. Hur mycket snö som hellst har det kommit ute och jag vill bara sitta inne och kolla på mysiga sommar bilder från i somras men sen kollar man ut genom fönstret och då blir stämningen inte alls lika bra längre.


En annan sak som jag är riktigt sugen  på är att försöka skaffa mig en poladroid kamera, ni vet en sån kamera som spottar ut bilderna efter att man tagit dom. Pappa sa att han inte tror att dom tillverkas längre och att det blir dåliga bilder. Men det är väl bara att söka sig fram till man hittar en och det där med kvallan, jag tycker att många bilder blir riktigt grymma. Men sen har jag min kära nikon D40x också så jag kan alltid ta kvallite bilder med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0