B..But t..to my knees I pray

hejsann. igår var det en riktigt slö dag så dårför fanns det heller ingen orkt till att skriva. laaat.
Ne men jag vaknade väl kanske kring 12 sen gick jag och sovde igen vid halv 2 och vaknade inte för än telefonen ringde klockan 4 så. he-he

Iallafall så var jag på skolan idag, eller haha nu låter det som att jag aldrig är på skolan typ men det är jag. Faktiskt alltid typ för jag är aldrig sjuk, eller ja nu har jag varit sjukt ett jävla tag men annars så är ja alltid i skolan. men hehe det var inte riktigt det ja hade tänkt skriva om men.
Slutade iaf vid 11.40 så då blev det att gå på stan och köpa mig en ny fondation för min är nämligen lite för mörk nu när det är vinter och jag vill inte se ut som att ja har lagt på mig nån brunmask och sen är halsen vit som ja vet inte vad. jag tycker bara det är pinsamt när man ser tjejer som är typ jätte fina men sen så har dom buntat en liten mörk fondation i ansiktet det är lite tråkigt.


klicka för större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0