snabb genomgång om helgen

Tjaa. det har varit en ruskigt dålig uppdaterna men datorn har varit på ominstalation på skolan över helgen så ja har inte kunnat göra så mycket annat än att bara vänta på att datorn ska bli klar någon gång och nu funkar den. yihhoo
Helgen har iaf varit mina största otursdagar kan ja ju lova.
fredagen var iofs helt okej med vänner och sånt. sen på lördagen så for jag ner till mamma för att träffa anja,tove,gabbi och eve. Vi ställde oss och gjorde en jätte god kladdkaka och hur fin som hellst. sen när jag skulle he ut den ur formen, ja men då självklart så lyssnar bara en del av kakan medans resten sitter kvar. skitsmart



Senare på kvällen umgicks jag med anja och anton. Sen tog anton ut popcornen för tidigt så det blev jätte lite så självklart ska jag klaga he-he. sen bad anja mig att poppa nya så då gjorde jag det med råkade ha dom i lite för långe så dom klev ihop klibbade och svarta, smart än en gång. sen kom anton med en klyftig ide att poppa dom cornen som inte blivit poppade. det gick bra första gången men andra... ja eld blev det hahah


Mysig middag på söndagen blev det med morfar, anita,mamma,esther och adam.
jag hittade en pizza som inte hette minder än evelina så jag tyckte det va ganska passande att ta en sån.
 

Senare på kvällen typ vid 23. kom jag på att jag skulle ta mig en härlig dusch. och när ja står där och ska skölja ut schampot ur håret så ramlar det man hänger upp kläder på rakt ne i mitt ansikte så nu är jag så helt blå på näsan. ( hoppas inte mormor läser det här )


Sen va helgen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0