bajs dator. självklart när ja har nytt rekord

tjaa. ett riktigt sletet inlägg blev det igårkväll när jag läste det nu märker ja hur trött ja va. helt värdelös humor helt enkelt.
Nu har jag iallafall fått min kära far att komma med usb kabeln så nu blir det lite roligare för en stund.
Igår - dans gud jag mår alltid så bra när jag är där, vet inte hur jag skulle känna/klara mig om jag inte dansade. gud min danslärare gör mina veckor helt enkelt.
Sen var jag i butiksköket hela dagen igår ( som vanligt ) men på nästa tisdag ska jag släpa med mig tove också så vi kommer vara så snygga i kläderna man måste ha med de är gött.


Fattas bara en riktigt sexig mössa sen är man redo för krig ( eller nått ) hehe.
Idag har varit en riktigt seeeeeg dag. Min dator har pajat igen så nu blir det att lägga över allt ja har sparat på ett usb-minne så att ingenting av mina skoljobb försvinner.  Sen blir det att lämna in datorn till datateknikerna och sen installera om hela datorn. NEJ! jag kom just på att om jag installerar om så kommer mitt rekord på teris att försvinna. haha okej det låter kanske sjukt med de är jätte bra om man inte har någotning att göra och jag fick faktiskt 100 rader idag .. men men ja får väl försöka klara mig till det igen då.
Jaja. men JUSTE! ikväll börjar grey's anatomy och det ska jag verkligen inte missa, aldrig i mitt liv.
Tagga peace and love. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0