150109

godagens.Nu har jag just kommit hem från skolan och hunnit sätta en äppelbit i halsen, oj så mysigt. (not)
Jag som hade sett fram emot att börja med estetiskt idag på skolan och ba dansa mega mkt, men icket vi snackade bara typ och skulle lära känna alla.. kul?  Sen imorgon ska vi göra nå sammarbetsövningar för att vi inte ska känna oss.. ne inte vet jag varför typ för att vi inte ska vara så nervös inför vad alla andra ska tycka eller nått..

Min lärare frågade om man hade några erfarenheter av dans sen förut och så ba; evelina hur länge har du dansat? det kändes nästan pisamt och säga: 10 år. av någon andledning. Sen frågade hon om jag inte ville hålla i en lektion när vi skulle ha jazz. jag vet inte ska jag? aja vi får se hur jag gör det är ändå ett tag kvar innan vi ska ha det. Det ändå som känns jobbigt med att göra det är att jag måste komma på en korografi som passa för dom som kanske inte dansat någonting alls förut.
från det ena till det andra så känns det som det bara blir kallare och kallare fast än det står i alla tidningar att det ska bli super varmet. som kallast typ - 16 idag huvva!
Nu ska jag ta mig en God rostad macka och lägga mig i soffan. inte dåligt 
mörkt - 13,6 C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0