18 karat gold

hej hej. nu sitter ja på skolan och gör ingenting natta min kära vän började just sin lektion. Izabelle och lisa är på stan och äter jätte god mat antingen på subway eller frasses medans ja sitter och smuttar på min yoghurt, fast en fiskpinne tryckte ja i mig också så det blir bättre och bättre. haha ja har fortfarande inte skrivit vad det är för hemlis men vissa har nog redan listat ut det och om inte så kommer jag att visa om några veckor.
Karlsson bruden är hemma idag så det gör den här dagen ändå tråkigare speciellt att sitta här vid skåpen i källaren och vänta på att lektionen ska börja nån gång....

Sen så kom ja på när jag satt på bussen påväg till skolan att jag glömt att göra näringslära läxan till idag så det får bli att lämna in den på måndag, hoppas det går.
Ikväll har jag iaf inga planer. Det skulle vara kul att få komma ut och träffa folk. det är alltid roligt att lära känna nya människor ju. Men men vi får väl se hur det blir med de, känns iaf ganska segt just nu och ingen som vet vart man kan vara så..

På lördag ska jag och eve iaf fara och kolla på johnossi! Iofs spelar dom inte för än 01.00 men vadå det har man bara ändå längre tid på sig att tagga järnet!  peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0