en sex guru kanske?

Heeej. Nu har jag suttit framför datorn sen jag kom hem, det vill säga från typ halv 1 och nu har jag riktigt ont i huvudet huvva! Nu när det inte är någon dans har jag blivit som någon latmask som inte gör någonting för att röra på fläsket förutom att gå till skolan fram och tillbaka vilket blir typ 40 minuter sammanlagt. illa eve!
HAHA btw så bör ni lyssna på boys boys boys  med lady gaga. Iknow alla hennes låtar låter typ likadant men den är faktiskt lite rolig *we love them* hehe

Nu sitter jag iallafall och kolla filmen The Guru på tv3. jag antar att den snart är slut. Den är faktiskt ganska rolig, han flyttar för att bli filmstjärna men det går inte riktigt som han hade tänkt sig



Nu ska jag vila mitt huvud alltså gå och sova.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0