kylan gör att det blir kallt enda in i ögonen

godkväll! en riktigt dryg och lååång dag har det varit idag huvva. började 8.20 och hade idrott efter det engelska och sen skulle vi gå till gammliahallen i jätte jätte kallt väder. tror ni det va nå kul eller? nej inget alls!
Sen hade jag ett svenska prov som jag inte hade läst någonting på alls men jag lyckades typ ändå klara det tror ja.
Slutade klockan 16.00 liksom hur många slutar på sent på en fredag? illa bara percent) 

Ikväll blir det bara en skön hemma kväll med andra ord och det känns faktiskt riktigt skönt. imorgon hoppas jag på någon fest iallafall. nu ska jag sätta mig framför tv,n och vänta på att Let´s dance ska börja. byebye
soligt -20 - 25C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0