lunka på lunka på vi har...

hej hej, som sagt är ja hos mamma och då är det inge roligt att skriva men idag är det iaf tisdag och jag bar varit i butiksköket hela dagen. inte så super roligt faktiskt men det mat. det blir självklart att välja bageri i tvåan allafall.
När jag kom hem gick ja ner till källaren och slängde in all tvätt i tvättmaskin och sen duktig som ja är ställde jag mig på en träningsgrej vi har hemma som vi har lånat av morfar och började träna på den. Jag kände mig ändå ganska duktig iaf för jag höll på i 30 min, sen hade ja så ont i ena axeln så ja kunde inte fortsätta längre men ändå. he-he.
Efter att mamma och esther kommit hem och vi ätit mat bestämde vi oss för att gå upp till obs ( eller coop heter de väl nu ) och de är typ 3 kilometer så. men yey de är ju jätte kul att gå när esther ska börja gnälla och absolut inte vill åka vagn utan bara gå eller bli buren, ja ville typ seriöst lägga mig ner och grina. Speciellt efter att ja halkade och fick handen i massor med snö, inte blev de varmt inte.
Efter att vi äntligen varit på obs så gick vi till pappa och sen fick han köra hem oss och nu har vi just kommit hem och nu känns det som det kommer bli en tidig kväll. pösss    
små snöigt - 0.2C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0