nog äre måndag alltid

hola guys! den här veckan är jag hos mamma och då har jag inte möjlighet till att skriva lika mycket som ja skulle vela.
Idag var iaf en kort dag, slutade halv 12. Jag och eve drog oss ner på stan för att höra vilken dag johnossi ska spela men dom på idun hade ingen aning än så vi får hålla utkik tills vidare. bara det att det är nästa vecka. illa..
Vi gick förbi mcdonalds och köpte lite glass och sen tog vi med oss våra ben och började gå till dragonskolan. yey som vanligt lyckas vi alltid komma just när alla lektioner börjar så vi får sitta i korridorerna i 87 timmar innan det är nån som sluta och kan vara social. sen lämnade vi våra ytterkläder i anjas skåp gissa vad hon sa : om ni inte är vid mitt skår kvart över 2 när ja slutar blir ni utan era kläder! det kändes lite hårt men vi klarade oss så tur va väl det.

Vid typ vart i 3 gick vi ner på stan igen och jag gick förbi dansen och fick veta att ja höll på att anmäla mig till en dansgrupp som är förståndshandikappade. det hade kanske inte varit så himla kul om ja skulle komma där och ba: jaha ehm är det hit jag har anmält mig alltså? hahaha.
Jag hade svinet ont i fötterna sen när det va dags att gå hem så lat som jag är tog jag bussen . he-he.



Nu sitter jag och kollar på bilder och ja börjar sakna sommaren nått så grymt mycket. den sista tiden på hagaskolan. enda sen sex.års har den skolan varit ett av mina hem och inte längre, det känns faktiskt tråkigt när man börjar tänka sådär.
 


snö -1.5C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0