Älsklings Lars

Åh gud det finns bara ett ord. KÄRLEK Lasse kommer alltid vara den bästa och just nu håller jag faktiskt på att börja gråta. Alla låtarna väcker upp så många minnen. bra, dåliga,mysiga, underbara.bara awesome!
Första gången jag såg honom var med angelica. jag hade just börjat lyssna på honom och hörde att han skulle spela på nydala i umeå så vi får iväg och det var hur bra som hellst. längst fram.
Året efter ( när ja gick i 8an) spelade han på idun teatern och då följde min kära vän tove med mig och än en gång dom absolut bästa platserna längst fram. Förra året kom han aldrig till umeå så mina planer var att fara till luleå men sen blev det ingenting av med det och de är ruskigt tråkigt men what to do?. Nu håller ja tummarna hela tiden på att ja ska få fara till Peace & Love festivalen och kolla när han spelat och sen också att han kommer till umeå. loooove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0