Julen är nu bortstädad

Godmorgon. Sista lediga dagen sen blir det tillbaka till plugget huvvaligen.
Idag fyller min bror år så det blir väl en massa tårta och gott idag yey!.

Sen har ja ju inte skrivit någonting an om vad jag gjorde på jul och nyår så jag tänkte berätta jätte jätte kort om julafton nu.
Vi började med att åka till farfar. där fotade jag nästan ingenting förutom på en räv som tydligen kommer och tigger mat från alltanen typ varje dag.
  

Sen vid typ halv sju tiden for vi hem till mamma för att  fira resten av julen.
   
 
Japp, de va väl min jul syster stressade verkligen för att få köra omkring med dockvagnen innan den ens vad ihop skruvad och tomten var en aning otrevlig och stressad han också men what to do? hehe ne men de va de.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0