tillbaka till skolan

heej, blä jag känner mig bara jätte seg med mitt skrivande men jag tror att jag kommer att komma igen snart ( hoppas ) eftersom jag skriver mest för att ja ska kunna kolla tillbaka om nått år och se precis vad jag gjort. Jag funderar också på att börja skriva värder och temperatur utomhus för det skulle vara lite kul att kunna jämnföra ba;" förra sommaren var det mycket kallare än den här sommaren" , eller nått sånt. borde jag?

Skolan är tillbaka vilket både känns bra och dåligt. roligt att träffa alla kompisar igen men det är fortfarande plugget så..'


Kommentarer
Postat av: evvvs

Haha. våran klass är ju så sinnes liten :P

btw, hur gick det med talet?

2009-01-12 @ 23:46:14
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0