alltid lika snäll / duktig

ja imorse då. jag skulle iväg på vårdcentralen. Jag vaknar kvart i 9 för att ha en halvtimme på mig att göra mig klar. När klockan är kvart över sitter jag fortfarande med frukosten i högst hugg och då ringer mormor och säger att ja kan gå ut. Hon ska följa med mig dit för att de är så tråkigt att fara själv. iallafall så frågar hon om det är på böleäng eller tegs vårdcentral eftersom att den på böleäng typ har flyttat till teg så vi va lite osäkra.

Jag ringer mamma och frågar vilken jag ska vara på.
mamma: vårdcentralen på teg torsdag 09.45
jag: men va? ne mamma du sa skrev på smset imorgon klart och tydligen!!!! nu har jag gått upp i onödan, tack!
mamma: men gjorde jag verkligen de, ja tror ja skrev torsdag.
jag: men det gjorde du inte!!!!
mamma: aja jag får väl kolla smset senare då. men de är imorgon nu iallafall.

Sen när vi lagt på är jag arg som ett bi och letar upp smset som hon skickat där hon har skrivit klart och tydligt att jag ska dit på torsdag och hon hade till och med lagt ut flera utropstäcken. hahah sorry

Jag och mormor for istället och fikade sådär kring halv 10 på morgonen, en tid jag inte ens skulle tänkt tanken att vara upp på om det inte hade varit för att jag hade onsdag igår när jag vaknade och trodde att torsdag skulle vara dagen efter men nej de va tisdag igår så ja så kan det gå helt enkelt. Men imorgon är det iallfall vårdcentral så då gör vi ett nytt försök.
Sen blir det nya SKOR!!!! igen


just nu. Johnossi - Glory days to come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0