Behind blue eyes

Sådär ja. Gud vad jag tycker om att sminka mig. Idag blev det blå och nej det är verkligen inte min färg. Jag känner mig som en dragqueen haha jag tror jag måste ta bort och vara utan idag det känns faktiskt riktigt skönt.
 

Det ser iofs inte så hemskt ut på bild men men.
Det strular en hel del för mig och anja med våran lilla trip men det ska lösa sig. i värsta fall får vi åka tåg hela vägen men det går ju faktiskt det också.

Nu är nästa fråga vad jag ska äta för lunch. Jag känner för nått gott. Fick sms av anja just att hon skulle äta sushi med sin mamma nu och jag kan ju inte säga att ja inte blir avundsjuk för det blir jag verkligen, gud så gott helt insane!
Sen sviker vädret idag också eller ja det är väl som alla andra dagar. Om det kunde vara som de va när jag var på P&L då skulle de vara perfekt . Fara ut till havet och sola och bada och bara ha det sköönt. Ne men tydligen så ska de inte vara så utan de ska vara grått och tråkigt. Det är såna här dagar som gör en deprimerad. Jag har inte ens orkat gå upp från sängen idag det känns som så meningslöst vad ska man göra liksom. aja nu kurrar magen. hejss

just nu: Ozzy Osbourne - Crazy Train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0