breake me down

Japp. Vi for och åt mat på great eastern men innan det svängde vi förbi mamma för att jag skulle kunna ta på mig ett par strumpbyxor och då ville mamma och esther också följa med så vi for hela klungan och gjorde stan osäker.
4 små rätter smo vanligt och självklart hade jag med mig kameran, men kommer jag ihåg att fota? nej självklart inte så det blir inga bilder från middagen tyvärr. värdelöst.  Jag hatar blogginlägg utan bilder.

IKväll så blir det att kolla på undercover brother, Egentligen är jag inte ett fan att komedier men det finns inte så mycket mer att kolla på och pappa skulle se den så jag kollar med honom helt enkelt. sen blir det såklart paradise hotel och lite true blood på de . hejjjss


just nu: Ammotrack - A Bigger Bang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0