de gillar vi.

godmorgon. sjuktligt trött är jag idag,fast de är väl kanske inte helt konstigt eftersom jag somnade vid 03 inatt.
Igår kollade jag på anjas bilder från peace&love på facebook och hittade massa roliga bilder bland annat en bild från när jag somnade i gallerian när jag laddade telefonen, jag kom på att jag tog  en bild på alla kablar som gick huller om buller också.




Hahaha sådär gött sov jag bland allt folk men de kan bli så om man inte sover något på nätterna .
Från det ena till nått helt annat så kommer snart tove förbi för att sen dra med mig till stan, vi ska stor shoppa. Ne de ska vi inte jag behöver pengar ha-ha-h.

juste undra om mamma ringt om tid på vårdcentralen som hon lovade att göra, jag tvivlar ju på de. hur som haver byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0