do you have some true blood ?

Hejjj.  Imorse blev mamma helt galen när hon såg brännmärket på benet men jag ser som ingen anledning. Hänt har hänt och vafasen det läker så ingen större skada förutom lite kol på benet bara.
Ikväll har jag och pappa suttit och sett lake house, svår att hänga med i om man inte konsentrerar sig och jag fattade inte hela tiden men efter ett tag gick det upp lite bättre för mig hur allt gick till.

Sen har jag kämpat länge för att hitta en sida som visar alla avsnitten av true blood och nu äntligen så nu sitter jag och kollar som ett litet fån framför datorn men serien är så sjukt bra även om jag bara hunnit se till andra avsnittet.
Så nu blir det att återgå till det. byee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0