hej fible

tjaa. idag har det varit fint väder och jag har varit i morfars stuga.
innan vi for dit för vi förbi mammas kompis som tar hand om våra katt filip (esther kallar honom fible). Det är alltid lika kul att träffa honom för han är så go.


Sen for vi vidare till stugan för att gratta morfar. Men ne då är inte han i stugan. Om mamma hade varit smart hade hon ju ringt forst och hört om han va där eller hemma men icke. aja vi tryckte i oss lite tårta och solade lite och sen for vi hem. Jag var sjukt trött och jätte rastlös vilket sen slutade med att jag somnade i bilen och sen när jag kom hem också.


Nu sitter pappa och kollar friidrott och jag har varken ork eller sug efter att göra något ikväll så de blir bara att sitta inne. Jag vill ha jordgubbar med choklad men jag orkar inte gå någonstans så då får jag väl helt enkelt vara utan. byee

just nu: veronica maggio - 17 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0