hemma igen

Filmen var sjuk! fast ändå bra ändå så jag tycker att folk som inte har nått stort problem med hjärtat ska se den. många gånger ryckte de till i kroppen och det kändes som att hjärtat hoppade upp i halsen. Tove: kan det verkligen göra de?
haha hon var inte seriös antar ja men man vet ju aldrig med det lilla trollet. Lite roligt var det också att det var en massa ikea reklam i filmen. en lampa en fillt och fotöljer t.ex.
Nu sitter jag här hemma och kollar tv med min bror och väntar på trevliga sms sedan blir det sängen. Inför morgondagen har jag nog inga planer. Eftersom vädret typ bestämt för att vara värdelöst så blir det nog att ta de lugnt bara.
Btw, mamma har inte sagt att hon ringt vårdcentralen så jag antar att hon inte gjorde det idag, som jag sa.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0