home sweet home

Jag kom hem från stan för ett tag sen. Tyvärr följde inte lisa med men födelsedagsbarnet tove följde med istället så det kunde ju inte bli bättre. Vi gick och tog det lugnt i parken och sen gick vi och satte oss på subway för tove ville ha en macka och eve en kaka så ja.
Vädret blev dåligare och dåligare och med tiden det var dax att börja dra sig hem öste regnet ner såklart och jag utan paraply fick cykla från stan till mariedal i regnet, men det känns som jag gjort de många gånger förut så jag börjar väl bli van antar jag.


Juste på vägen hem mötte jag J,E & T och dom pratade om en jätte festival i umeå! Så klart började jag ju fundera på varför jag inte visste om de liksom. Sen när dom berättade vart den skulle hålla till förstod jag att dom har styrt ihop en egen liten "festival" men det blir nog kul ändå, hoppas det inte regnar bara haha jag får nog ta med ett paraply i fall att. godnatt

just nu: Hide The Knives - Holy Banner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0