I am the lord of the wastelands

Tjaa. klockan är inte allt för mycke med tanke på att det är sommarlov men jag har ingenting att göra och de är typ inge trevliga typer inne på msn heller så what to do?  Inte blev det någon nyttig middag ikväll heller. Urban ringde  och bjöd mig och mamma på middag ( grillat ) så det fick bli det då.

Sen har vi inte haft någon radio i bilen på år och dar eftersom mamma och morfar gjorde nått så man va tvungen att skriva in nån kod och mamma hittade den inte så hon va tvungen att gå in till volvo och fixa en ny. Men eftersom hon försökt så många olika koder innan så va strömmen tvungen att vara på i bilen i 2 timmar för att man ska kunna försöka igen. Så för några dagar sen skulle vi fixa radion och hon tror ju så klart att hon kommer ihåg vad som stod på lappen som hon glömt inne. men nej hon trycker fel igen och man får vänta yttligare 2 timmar.
 Men nu ikväll gjorde ví om denna process och jag trodde att koden va 3411 men de trodde inte mamma . så hon sa att om det är en 4a i koden får du 1000 kr. Så jag hoppades verkligen på att de skulle vara de men ne jag hade fel och hon rätt, men nu funkar ju radion igen och det känns såååååå bra!

Ursch vilken onödig information och nu kommer säkert anja skatta åt den här långa historian om bilradion men då får hon allt göra de. Jag tycker det va viktigt iallafall!

just nu: Kiss - God of Thunder


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske log lite......................

2009-07-22 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0