Nu är jag hemma igen

Hejssss, nu är jag hemma och på strålande humör, jag och anja håller på att kirra en massa trevliga saker.
Igår var det dop och sen bröllop enda bortanför luleå eller mellan luleå och kalix så det blev några timmar i bilen men det gjorde jag till en kort bara genom att sova i 3½ timme.

Allt var jätte fint och ist för att ha en vanlig vals som ska vara på alla bröllop så chockar dom med en intränad dans. hahaha sjukt roligt och ja skulle ha visat en del av det jag filmade men jag orkar inte skaffa en youtube användare och jag har inte koll på hur man ska göra annars så. Men dom dansade till michael jacksson, dirty dancing och massa andra låtar och i slutet pyttelite vanlig dans haha.



Ikväll har jag inga planer, jag tror jag ska vila mig lite efter resan och bara kolla en film. Imorgon blir det att gå på stan med tove vilket passa asbra, jag får inte bara vara med världens bästa vän utan jag får också kolla efter en ny piercing till min tunga. Jag känner att jag haft läkstaven en aning förlänge nu. hare så gött, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0