okänd avsändare

Nu har jag just ätit middag och jag sitter och planerar roliga saker med anja men det går lite segt.
Vi kommer nog måste åka tåg och jag har lite svårt med pengar just nu men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt.
Imorgon kollar vi resor och jag tror att det kommer bli as roligt. mer tänker ja inte säga än så länge.

Om lite mer än en timme börjar beck på 4an och jag har inte sett okänt avsändare så nu ska jag ladda inför de. jag skulle egentligen vilja ha popcorn men det blir nog inget av, tror inte vi har nå sånt så. Men lite cola har vi allt så det blir nog bra.


yipiii! fick just ett sms om att det är tjejmiddag hos lisa på fredag. Det kommer bli skit roligt och jag har inte träffat henne sen peace & love så det kommer bli insane. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

insane

2009-07-21 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0