onsdag / tidig torsdag

hejsan. idag har de varit fullt upp. ställde väckarklockan på halv 10 ( annars skulle ja väl kunna sova 13 timmar eller nått ) åkt frukost och for sen och hämtad upp tove för att sen fara till bettnäs. Det var super fint väder så vi bestämde oss för att ta årets först dopp vilket inte blev i en sjö som det brukar bli utan ne de blev i havet men de gillar vi.

Efter att vi kom upp började de ösregna bara sådär från ingenstans så vi sprang in i skogen och gömde oss tills de slutade. På hemvägen svängde vi förbi mormor och åt lite mat och fika..
Ikväll har jag varit hos tove och bara varit. Hon klippte mitt hår och sen kollade vi sista avsnittet av grey's anatomy för hon hade inte sett det. Huvvaligen de är inte ett roligt avsnitt och jag längtar bara tills jag för se nästa.
Nu ska jag nog försöka sova. Gnatten

Kommentarer
Postat av: tove

och du skulle sova tidigt??

2009-07-02 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0