Like a record, baby right round round round

Heeej, Idag ja. Vaknade av att jag glömt stänga av väckarklockan så kvart i 11 vaknade jag, det gjorde kanske inte så jätte mkt egentligen efter de va ganska sent ändå.
Pappa körde adam till en kompis och sen for vi och gymade på hans jobb. Eftersom jag är förkyld hade jag inga planer på att springa eller något sånt så jag tog inte med mig några skor. Det fick jag ju ångra ganska snabbt när jag ställde mig på löpbandet. Det är bara så kul att springa så jag kunde inte låta bli helt enkelt. Dock efter att ha sprungit 3 km började det göra ruskigt ont i fötterna.. som sagt, jag skulle ha haft med mig skorna men men de va väl kanske lika bra de med tänke på denna armade förkylningen.

Sen har jag inte berättat heller en liten sur grej. I lördags va jag och eve i vännäs på vännäsdagarna. Visst det va trevligt bara massa med folk. Jag köpte en ny piecing till tungan eftersom jag haft läkstaven i en aning för länge. Jag tänkte att ja men 16mm kan jag väl ha eftersom jag har 20mm och den kan ja inte ha. så ja köpte en 16mm.

Jag kommer hem och ska byta och när jag skruvat på kulan inser jag att kulan är helt enorm och det ser bara helt sjukt ut och på de är staven för kort också. jävla skit så jag fick helt enkelt klippa av läkstaven ( eftersom den är i plast går den att klippa av och sen skruva på kulan så har man nya spår i staven) så nu har jag då den igen. Fast det känns nästan som att den blev lite kort så jag tror jag måste gå någonstans och fixa en stav som är typ 18mm. Känns jätte långt men jag vill inte att piercingen ska sjunka in i tungan heller, ojoj nu tog ja i så det knakade.


just nu: Dope - you spin me round ( like a record )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0