we don't celebrate sundays

 

Jag blev  så sjukt smink sugen när jag kollade på en massa bilder så efter jag hade tränat for jag ner till mamma och sminkade lite. hittade på eftersom och sådär blev resultatet.  faktiskt ganska nöjd med eftersom jag aldrig sminkar mig så mkt annars så känns det väldigt extremt just nu men jag lär mig vill efter ett tag. tänkte fortsätta med lite sånt här tror jag för det va sjukt kul . helt insane.

Nu nu kurrar magen och mamma har inte kommit hem än. dax att slå henne en pling. byee

just nu: Hardcore Superstar - we don't celebrate sundays


Kommentarer
Postat av: inte karl-E

fett snyggt lady!

aameeen... buy one then! de går ju bara på 149:-



allo- jag kommer bara vara i luleå typ 2-3 dagar och

jag kommer hem från villis i övermorrn ^_^

2009-07-20 @ 17:28:03
Postat av: moa i graven bredvid

vill du sminka mig någon dag sötnoooooos?

2009-07-23 @ 01:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0