bump in the road

Nu börjar jag bli less på att solen inte kollar fram så mkt som den borde! När jag är i borlänge står det att den ska lysa och värma hela veckan men det käns inte så lovande men man kan ju alltid hoppas.

Nyss vaknade jag av att jag fick sms av tändläkaren. Bra det för annars kommer jag aldrig komma ihåg det , bäst att ställa väckarklockan nu. Jag hade fått en tid den 15 juni klockan 08.00 men den tiden vägrade jag ha så anja ringde och ändrade tid åt mig eftersom jag hatar att prata i telefon med sånna som jag inte känner. Iaf så fick jag tid kvart i ett imrn då så nu ska de kolla mina små gaddar.  hö-hö

 gud vilket onödigt inlägg nu ska ja käka lunch. byeee

btw! de har flyttat erik hassle's spelning till på fredag, lycka!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0