fundera på den du.

Gdkväll. Nu är det ändå sommarlov så jag får vara uppe hur länge jag vill. det dåliga är bara att jag sover så länge och missar en massa av dagen. Imorgon / idag måste jag iaf fara ner på tågstation och boka en massa biljetter till peace & love. shit jag fattar inte att tiden går så fort och att det snart bara är en vecka kvar innan det bär av. Backyard babies, mötley crüe , lars winnerbäck och det bästa vännerna som finns kommer att vara samlade på ett och samma ställe det känns hur underbart som hellst, galet!

Ikväll har jag varit med Gustav GL Lagerkvist och ja vad ska man säga det är alltid trevligt med våra små promenader hit och dit. Senare gick vi hem och kollade på en film,nämligen butterfly effect och den var verkligen sjukligt bra. alltså ärligt de som inte har sett den borde gå till en butik, låna filmen och skynda sig hem och se den för den va verkligen as bra. jag fick då världens tankeställare typ som om jag inte hade varit med gustav ikväll utan gjort något annat, då hade alla mina dagar blivit på ett annat sätt. alltså allt man gör nu blir framtiden. Hade jag gjort något annat hade jag kanske inte suttit här hemma nu och skrivit eller så hade jag kanske gått och sovit för längesen. Jag tycker det där är lite läskigt när man börjar tänka på det en massa. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0