Here's the day you hoped would never come

halloj. Igår- midsommar. Började med god mat hemma hos pappa. jordgubbar doppade i choklad m.m.
Sen for jag ner till haga för att träffa eve och vandra till gab. det funkade där.
Vid 12 for jag eve och anja till umedalen och träffade O. just innan vi kom in fick jag jätte paniken av att jag fick höra en sak. Men det ordnade upp sig när det visade sig att det inte va så. En aning pinsam stämning han det också bli men annars var det super.

Ikväll blir det bara att sitta hemma med pappa och kanske min bror vi får väl se hur det blir. Det går iaf massor med filmer på tv och eftersom jag älskar näst intill alla filmer från romantik till science fiction (förutom skräck, bara äckligt) så kommer säkert någon film duga. Snart är det tisdag och då far jag till peace! suck on that one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0