hey ho, lets go

Tja. mitt mål för ikväll är att läsa ut hela boken "ljudet av ditt hjärta" för att sen kunna läsa tvåan igen innan den kommer på bio. det tar flera månader för mig att läsa klart en bok så jag måste börja läsa nu annars kommer filmen finnas på dvd innan jag läst klart.

Idag har jag bara känt mig på ful humör
, det kanske syns på inlägget under men ibland måste man ha sånna dagar då man bara är riktigt oseriös hela tiden. as kul!
Sen har anja varit här ikväll. tror inte hon hade så jätte kul med tanke på att vi kollade matrix 2 . Hon är inte så into sånna filmen. Men det är jag så hon fick bara bita ihop. mohaahaha!

Nu nu ska jag läsa. bara 3 kapitel kvar nu- pusssN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0