I sad no that bitch ain't a part of me

Helllojes. inte blev det nån utgång för mig inte. vädret satte stopp för mig. attans bara. imorgon ska det vara dåligt väder också men inge regn vilket jag tycker låter riktigt bra. då kommer anja till mig och jag ska få våga hennes hår. åh det är så roligt med hår! jag ska önska mig en sån där docka när jag fyller år jösses vad kul det skulle vara!!
Sen på onsdag kommer vi nog att få se solen vilket jag längtar till jätte jätte mycket för det var typ snart en vecka sen den ville kolla fram så det ska bli skönt med lite värme även om det inte blir jätte varmt. haha är det bara jag som sitter och nördar vädret? vuxen poäng till mig!



Just nu spelas en ny funnen (för mig iaf) person på min dator. Chris Cornell. Han ska spela på peace&love på lördagen tror jag minst sagt att de var, hoppas jag inte är helt ute och cyklar nu. Men jag tycker faktiskt att han är riktigt grym så för min del blir det att stå och kolla när han spelar. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0