måndag.

godmorgon. kom just ut ur duschen och känner att jag har en massa tid över innan jag ska fara till skolan så jag hinner sitta vid datorn ett tag. Igår - morsdag, jag var hemma hos mormor och åt jätte god mat och tårta. När jag kom hem kom jag på att nu är ju brännbolls yran slut så nu kan ja börja pyssla med mina naglar igen så det gjorde jag. Det tog lite längre tid än ja trodde eftersom jag testade göra gelé naglar. Men det blev bara bra, synd bara att efter att ja duschade nyss så blev det en massa sprickor så jag tror jag måste fara ner på stan efter skolan och köpa nått medel så jag kan ta bort naglarna och börja om från början. Nu ska jag röra mig lite framåt. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0