ohlalaaa.a.a!

ehhh hola. ja är as trött och funderar typ på att gå och sova redan nu men det känns som konstigt.
Jag var ju och kollade på balen. Självklart hade min kusin redan gått in men då min äldre kusings tjej skulle också gå och så han gick med henne, de va JÄTTE fina. Moa gick med sin kille också, hur snygg är inte den tjejen på en skala! Aja. Alla var egentligen jätte fina, eller ja det var typ en kille som kom i sina vardagskläder och nån tjej som hade en ruggigt ful klänning men annars var alla skit snygg. alla klänningar , sminkningar och håruppsättningar va awesome. Jag längtar tills det är min tur får bara vänta två år till så. yey!

Btw haha lite onödigt vetande här nu så håll i hatten. haha jag har börjat komma på när jag ska säga någonting som man egentligen inte är intresserad av men som jag så gärna vill berätta ändå så.. hahah jag gillare. Ne men iaf min lilla tjocka kissemisshe -mjaou ha-ha, han tappade en klo igår stackarn. Jag menar vem vill tappa en hel nagel? inte då jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0