Om en vecka är vi on the road

Godmorgon. I fredags borrade dom och höll på på bottenvåningen och stackars eve som sov över fick inte en blund. Nu har dom börjat igen och jag tror att de börjar klockan 10 så jag har inte kunnat sova sen dess. as roligt , de borde inte få börja för än typ klockan tolv nu när det är sommarlov och det bor antingen unga eller jätte gamla i det här trapphuset.

Snart hoppas jag att anja ska komma hit också för då ska jag få våga hennes hår, vihiiiiI!! Och sen efter det ska vi (jag hoppas att hon följer med) gå och hämta esther på dagis för att sen gå ner på stan för att träffa mamma och gå till tågstationen och boka biljetter till peace&love. När jag skulle beställa på internet blev det ju nått fel så det gick inte att boka så då gör vi det på det gammla goda sättet istället.

Sen så är jag smart och har bokat biljett tidigt för att va garanterad till camping också. De som börjar leta nu såhär när det är en vecka kvar är ju inte riktigt jätte smarta. Campingbiljetter är iaf slut och går inte att köpa längre men då säger jag bara . skyll er själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0