hejs

Godmorgon. gud nu sitter jag och biter i läppen. fy! oj det påminde mig om att ja ska ringa vårdcantralen idag, om jag klarar de. he-he. Idag ska jag bara fara till skolan för att städa ur skåpet och fika tror ja de va och sen slutar jag men då blir det att knalla ner på stan med eve och sen kanske träffa anja, kul kul.
Sen nu kom jag på att jag ska ringa tove ikväll. gud vad jag saknar den flickan! jag saknar henne mer nu än vad jag gjorde när hon just hade flyttat. jag träffade henne för en och en halv vecka sen men åh ! men snart är det peace&love och då jämarns!  nu ska jag put on some make up och sen bege mig. hejs


Kommentarer
Postat av: tove

saknar dig med bejb

2009-06-09 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0