nu är det sommarlov på riktigt

hellojs! nu är skolan slut, så jävla skönt !  natta sjöng i aulan och hon va skit duktig som vanligt.:D
Efter det gick jag och kollade på när alla studenter kom utspringade och sen pratade jag med min kusin lite och så. (fick ett trevligt sms). Nu sitter jag hemma och väntar på att tiden ska gå. jag ska fara till obbola till kusin och käka en massa fika, eller ne det ska jag kanske inte göra för jag åt två tårt bitar innan ja gick från skolan så jag tror ja ska vara lite nyttig hehe annars är det ju inte lönt att jag far ut och springer!

Ikväll blir det att fara ner på stan och leva rövare haha, njaa..
Från det ena till de andra så gillar jag inte mitt hår just nu. ibörjan va det bra men nu har det blivit längre och då är det som mitt emellan långt och kort så nu har jag typ ingen frisyr, as fult! jag kör på uppsatt hela tiden nu ist ;) och efter sommaren blir det lugg. jag är riktigt sugen på att göra det nu men jag tror inte på den solbrännan så det får vänta ett tag tror jag. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0