det töar ju iaf ute så

tjenixen. första lektionen för stödmatte gick jag på idag. ska jag vara ärlig så var det faktiskt ganska kul, eller kul och kul ingenting med matte är väl riktigt kul men bättre än vanligt för lärarna var så himla sköna och duktiga. Synd bara att min sovmorgon försvinner men jag tror jag överlever.
Juste jag har inte visat men jag köpte en kjol för nån dag sen. Det är så tråkigt att köpa kläder man behöver just nu, det är så mycke roligare att köpa kläder till sommaren, det finns finare saker till det. Jag ser typ bred ut på bilden men what to do. peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice bejb!

2009-03-20 @ 07:57:58
URL: http://tuuves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0