eve! le nu, le le!

godmorgon. jag har just vaknat och snart ska jag börja se på high school musical 3 hehe klart man måste ha sett den.
Igår for jag mer till stan och träffade eve. sedan gick vi till café station och fikade lite.
 

Jag vet inte riktigt vad som hände men  vi bara skrattade och skrattade. sen blev det inte mindre av det när vi såg den här bilden i tidningen. haha erkänn att man inte kan låta bli att skratta/ le.
Efter stan gick vi till gabbi och träffade henne ,tove och marianne. vi började gå mot en fest och självklart ska jag ju halka men ja lever fortfarande så. När vi väl va på festen var det inte alls nå kul bara jobbigt folk typ så jag bestämde mig för att gå hem. Jag kollade lite tv , läst ett kapitel i min bok och sen sovde jag. sköönt.

Gårkvällens bästa kommentar
Jag: men ursch!
Tove: jaha ne men ska vi gå och misshandla anton kanske?

hahaha det är roligt för dom som vet vad det handlar om. det var en sån klockren kommentar och killarna vågade inte ens säga någonting när dom hörde det heller. fyfaan så fegt bara
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0