frågan är ju helt enkelt.

Tjaa, kom typ just hem från dansen. lyckat att den gången vi verkligen ska ha knäskydden på oss så har jag inte med mig dom. Mina knän mår inte riktigt så bra och det tråkiga va att jag inte heller kunde göra dansen fullt ut men what to do? det blir bara att komma ihåg att ta med dom nästa gång.
Sen efter lektionen kom pappa och hämtade mig för jag skulle på ett par nya dansskor, mina förra var trasiga så jag behövde nya. Jag vet inte riktigt än om dom vi köpte är bra storlek eller om ja måste ha en storlek större. dom formar sig ju efter fötterna efter ett tag och då vill ja inte ängra att jag tog förstora. vi ser väl hur det blir med det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0