Gold Digger

tjabson. idag är idag, ne men jag har ingenting vettigt att skriva. dagen har bestätt av idrott. JÖSSES så snygg vikarien var, jag hoppas bara inte min riktiga lärare kommer tillbaka imrn.;)  Sedan dans på estektiskt tillval. jag eve issa och robin har nu ( lite sen ) valt ut en låt som vi ska göra en korografi till, hoppas bara det blir bra. (låten).
Sen svenska prov. jag tror ärligt att det gick ganska bra, med tanke på att jag typ satt med det i över en timme så he-he.
Efter det gick jag och natta på stan för att dra ut tiden innan dansen ( lockingen ) skulle börja. Dansen gick faktiskt ganska bra idag vilket känns riktigt bra. jag vill inte vara helt värdelös när uppvisningen väl kommer hehe.
Nu ska jag jobba med näringslära och sen försöka fixa fram låten som vi ska göra dansen till tills imorgon så hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0