saturday. sunday

tjeniis. åter igen jag är ofta hos min mamma och internet har slutat sammarbeta med mig där.
I helgen då - lördag blev att stiga upp tidigt för att fara och åka snowboard i agnäs. det var himla skoj och träningsvärk i vaderna fick jag på köpet
 

Kvällen blev väldigt slapp. jag pappa och adam gick över till min "faster" och såg melodifestivalen ( galet, ja tror de är första gången i år jag har sett det.) Sen gick jag och spelade guitar hero med trummor , det va hur roligt som hellst men riktigt svårt jag förstår inte dom som är så duktiga på det.
Då till söndag: vaknade kollade lite tv och sen kom mormor och hämtade mig för vi skulle göra sushi. Det var jätte kul faktiskt. Jag råkade ta lite mycke wasabi på ett ställe och det fick jag ju smaka på själv, jösses ja trodde hela käften skulle brinna upp men det gjorde den tack och lov inte.
 


Kommentarer
Postat av: E

asshole! Jag sa att du ljög, du sa att du inte ljög. men du ljög endå, or what? :O

2009-03-09 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0