she´s the fucking third..... daughter

tjo. igår gick jag på stan med anja. men eftersom ja glömt börsen i eve's väska så fick jag gå utan pengar( inte alls nå kul) men jag hittade massa fina saker så det blir väl att gå på stan nån till gång ganska snart.
På kvällen for jag ner på stan och träffade eve och gab, mysiga tjejor det där. vi käkade kladdkaka och såg lite av en film som gick på kanal 6. gabbis pappa är så söt hahha
han:visst vet du att eve är som min 3e dotter?
jag:hehe jo
gab:she´s the.. she´s the fucking...
han:she´s the fucking third.....daughter



Idag lyste solen ganska länge så jag och mamma bestämde oss för att ta en promenad upp till farmor och sen pappa. Jag måste erkänna att lite kallt va det att bara gå i tjocktröja men jag överlevde färden och ju sitter jag hemma hos pappa och väntar på att tiden ska gå så one tree hill ska börja. Nu tror jag att jag ska läsa ett tag. byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0